Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Καλώς μας



Εδώ και εγώ η e-giagia
Μη σας μπερδεύει ο τίτλος, δεν θα ασχοληθούμε με τα ενδιαφέροντα της παραδοσιακής - συντηρητικής γιαγιάς, Γιατί απλούστατα, δεν έχω καμία σχέση μαζί της,
Εγώ είμαι (θα είμαι)μια γιαγιά σύγχρονη, με μοντέρνα αντίληψη, με μία λέξη μια e-giagia
Σ΄αυτό το blog , θα γελάμε, θα τραγουδάμε, θα πλέκουμε, θα λέμε παραμύθια και γενικά θα μιλάμε για κάθε τι που μας κάνει.........κλικ,
Και φυσικά να γνωριστούμε.
Έχω δύο παιδιά, τον Γιώργο και τη Βάνα, σύζυγο,μητέρα, πατέρα και γαμπρό,
Στις 19 Ιουλίου, κλείνω τα 49μου χρόνια και προς το τέλος Σεπτεμβρίου, θα γίνω μια χαρούμενη γιαγιά, από το κοριτσάκι μου,Προσαρμόζομαι στην ιδέα σιγά-σιγά, αφού όλα έγιναν πολύ γρήγορα, Πριν οκτώ μήνες περίπου, εμφανίστηκε ο νυν γαμπρός μας ο Κώστας- τότε ποιος Κώστας; ποιος είναι; τι είναι; είναι καλός, ήρεμος, ευγενικός, θα την αγαπάει, θα την προσέχει;;; ΠΑΝΙΚΟΣ-μας τη ζήτησε, επίσημα με την μανούλα του και τον πατερούλη του, εμείς τη δώσαμε(τυπικά εννοείται)και τα Χριστούγεννα έγινε ο γάμος, Τώρα, τον γαμπρούλη μου, δεν τον αλλάζω με τίποτα(δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερος)Φυσικά κρατάω και τις απαραίτητες επιφυλάξεις, έτσι για να μην πέσω από τα σύννεφα,ποτέ δεν ξέρεις,
Τι άλλο να ζητήσω από τη ζωή, είμαστε όλοι υγιέστατοι, το κοριτσάκι μου, θα φέρει στον κόσμο, το δικό του υγιέστατο κοριτσάκι.....και να έχουμε κι άλλα τέτοια στη συνέχεια....τι καλύτερο να θέλω, ε και λίγη ρευστή ύλη επιπλέον να είχαμε, δεν νομίζω να ήταν άσχημα,


Σας περιμένω, να κεράσω καφέ και να τα πούμε।
Καλώς ήλθατε

5 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χαίρομαι που η..γιαγιά της μπλοκογειτονιάς σου εγκαινιάζει το μπλοκόσπιτο σου γλυκιά μου!Είμαι ..γουρλού αποδεδειγμένη πάντως και κρατώ και ..κουλουράκια στο χέρι που μόλις έφτιαξα!Καλή αρχή γιαγιά ..και ας σου ρίχνω 10 χρόνια.Εγώ έγεινα γιαγιά στα 46 μου και έχω μεγάλη τη πρωτη εγγονή μου!Καλώς σε βρήκα!

e-giagia Mary είπε...

Καλώς ήρθες Αχτίδα μου, με τα μοσχομυρωδάτα κουλουράκια. Πάντως με την ιδέα πως θα γίνω γιαγιά,ενα συναίσθημα κυριαρχεί, η συγκίνηση.
Σε ευχαριστώ που πέρασες, θα τα λέμε συχνά και να μαθαίνω απο σένα

Maria είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ

Kiki Aposeki είπε...

Καλώς σε βρήκαμε Μαιρούλα!!!! Με το καλό να ρθεί το μωράκι σας!!!

e-giagia Mary είπε...

kiki σε ευχαριστώ πολύ,
το περιμένουμε πως και πως
Ελπίζω να τα λέμε

Δημοσίευση σχολίου