Τρίτη 12 Σεπτεμβρίου 2017

Πρώτη μέρα σχολείο

             
  Πρώτη μέρα στο σχολείο η Κατερίνα μας,
στην Πρώτη Δημοτικού
                  και φυσικά δεν μπορούσα να μην είμαι και εγώ εκεί.
  Χαραματα ξύπνησα και τελικά όταν έφτασα στο σχολείο,
                  η Κατερίνα με τη μανούλα της, ήταν ήδη εκεί. 
                    Το προαύλιο είχε πλημμυρίσει από χαρούμενες, αγουροξυπνημένες φατσούλες, που μιλούσαν
ακατάπαυστα.                    
        Έγινε ο αγιασμός, μίλησε ο διευθυντής, 
πήραμε τα βιβλία και αυτό ήταν όλο.
                  Για μας όμως ήταν μια πρωτόγνωρη ευχάριστη εμπειρία.
Εύχομαι σε όλα τα παιδάκια 
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ και
στις μανούλες υπομονή και δύναμη, στο δύσκολο έργο τους,
 γιατί στην σημερινή εποχή 
δεν είναι και πολύ εύκολο να μεγαλώνεις και να μορφώνεις
 αυτούς τους μικρούς ανθρώπους.  


2 σχόλια:

antigoni-handmade blogspot είπε...

Καλή μου Μαίρη μοιράζομαι μαζί σου τις ίδιες ακριβώς εμπειρίες και νοιώθω και εγώ τα ίδια όμορφα συναισθήματα, παρακολουθώντας την εγγονή μου,Βικτώρια,να ανεβαίνει με τ' άλλα παιδάκια δυάδες στη σειρά τα σκαλάκια, που οδηγούν στην α΄τάξη του Δημοτικού σχολείου.
Εύχομαι Καλή Σχολική Χρονιά.

e-giagia Mary είπε...

Αντιγόνη, εύχομαι να είμαστε πάντα καλά, γιατί έχουμε να πάρουμε πολλές χαρές από αυτά τα μικρά πλασματάκια καθώς θα μεγαλώνουν. Καλή σχολική χρονιά και στη Βικτωρία σου.

Δημοσίευση σχολίου