Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2011

Να σου πώ τι παιδί θα κάνεις!!!


Όταν ανακοίνωσε η κόρη μου ότι είναι έγκυος και τι δεν ακούσαμε.
Όλοι και όλες ειδικοί, είχαν να πούνε την δική τους γνώμη και φυσικά δεν
δέχονταν αμφισβήτηση. Και διέγνωσαν - οι 10 στους 10- ότι το μωρό είναι αγόρι.

Η εξαδέλφη ψηλάφιζε την κοιλιά της, η θεία έβλεπε προς ποία κατεύθυνση, κοιτά η κοιλιά της,
-εγώ τελικά ακόμα δεν μπορώ να δω κατά που κοιτά, εεε..θα σκάσω- η κουμπάρα κουνούσε ένα χρυσό σταυρό και πολλά άλλα..... Την τρέλαναν την Βάνα μου.
 Είπαμε και εμείς, δεν μπορεί για να λένε όλοι οι ειδήμονες με μια φωνή, ότι το μωρό είναι αγόρι,
τι στο καλό, τυχαίο; δεν νομίζω. Από την άλλη η διαίσθηση της μάνας που έλεγε ότι, είναι κοριτσάκι, μας είχε μπερδέψει. Αποφασίσαμε και εμείς να μην αγωνιούμε άλλο και να κάνουμε τον υπέρηχο.

Ο κύριος υπερηχούλης, επιβεβαίωσε πανηγυρικά την διαίσθηση της μανούλας:



 Τώρα όλα αυτά τα βλέπουμε απο την αστεία πλευρά τους. Εεε είναι για γέλια.
Ψάχνοντας να βρώ κάτι σχετικό, βρήκα ακριβώς τα ίδια στο Mother.gr

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011

Βοηθήστε τα Παιδιά του Δρόμου


Να σας πληροφορήσω ότι υπάρχει μία λύση για να μην πετάμε τίποτα
από τα ρουχαλάκια και παιχνίδια που δεν χρησιμοποιούν πια τα παιδιά μας
και που είναι φυσικά σε καλή κατάσταση.

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011

Ο Στερόπης, ο Βρόντης και ο Άργης: Ένα παραμύθι για να μη φοβούνται τα παιδάκια τα αστραπόβροντα

Κυρία, κυρία, παρακαλώ θα με αφήσετε να φύγω και να πάω τρεχάλα στο σπίτι μου;
—Γιατί θέλεις να φύγεις Βασιλικούλα; Τι σου συμβαίνει;
—Κοιτάξτε κυρία, μαζεύτηκαν πολλά μαύρα σύννεφα στον ουρανό και σε λίγο θα αρχίσουν οι μπουμπούνες. Φοβάμαι τις μπουμπούνες και θέλω να πάω στο σπίτι μου να κρυφτώ.
—Φοβάσαι, Βασιλικούλα όταν μπουμπουνίζει;
—Και όταν έχει αστραπές, και όταν πέφτουν κεραυνοί, φοβάμαι πολύ κυρία.
—Καλά, ηρέμησε κοριτσάκι μου και μόλις πάμε στην τάξη θα σας πω ένα παραμύθι και νομίζω ότι δε θα φοβάσαι πια.

Το διάλειμμα τέλειωσε και η δασκάλα της Πρώτης μάζεψε γύρω της τα μικρά της και το παραμύθι αρχίνησε.
Μια φορά κι έναν καιρό, πριν από πολλά-πολλά χρόνια ο γέρο-Ουρανός φώναξε τη Γη, τη γυναίκα του και, όπως τελευταία το συνήθιζε, άρχισε τη γκρίνια.
—Γυναίκα, κουράστηκα πια όλα να τα κάνω μόνος μου. Μόνος μου τα φροντίζω όλα. Εσύ μέρα νύχτα κάθεσαι και τίποτα δεν κάνεις. Έχεις βάλει σε σειρά τα πράγματα και όλα μόνα τους γίνονται. Εγώ παιδεύομαι, εγώ κουράζομαι τις εποχές να φέρω, τα αστέρια να προσέχω να μην ξεκολλήσουν και πέσουν, τους ανέμους να στέλνω και ένα σωρό άλλα να….

Έχεις και να γκρινιάζεις, αυτό που το πας; Τον διέκοψε η Γη, η γυναίκα του. Και αυτό σπουδαία δουλειά είναι, συμπλήρωσε και βαριεστημένη απλώθηκε, τεντώθηκε για να χαλαρώσει.
—Θέλω βοήθεια, της απάντησε ο Ουρανός, λίγη βοήθεια, σκέψου κάτι σε παρακαλώ, είπε ο Ουρανός που δεν είχε καμιά διάθεση να ξεκινήσει καυγάς και όλα να γίνουν άνω κάτω.

Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011

Τροφές για γερά εγγόνια


 Το πιό όμορφο παιδάκι της γειτονιάς, που είναι γεμάτο ζωντάνια και χαριτωμένο,σίγουρα είναι το δικό σας εγγονάκι.....εεε! πιο άλλο;
Κοιτώντας το μικροσκοπικό πλασματάκι ίσως απορείτε με την αυξημένη όρεξή του. Η αλήθεια είναι πως χρειάζεται αρκετή ενέργεια για να αναπτυχθεί αλλά και για να αναπληρώσει όση χάνει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Άλλωστε τα χιλιόμετρα που 'τρέχετε' από πίσω του θα μπορούσαν να ισοδυναμούν με έναν πραγματικό αγώνα δρόμου! Πώς θα σας φαινόταν αν αρχίζατε να περνάτε λίγο ακόμη χρόνο μαζί τρώγοντας; Ξέρετε πως υπάρχουν τροφές που μπορούν να κάνουν το παιδάκι σας 'μεγαλύτερο' και εσάς υγιέστερους;

Αυγά: τα παρεξηγημένα 
Μπορεί να έχουν δυσφημιστεί κατά καιρούς επειδή περιέχουν διαιτητική χοληστερόλη. Όμως, τα αυγά κάνουν δυναμικό comeback στη διατροφή μας. Περιέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, πολύτιμη τόσο στην παιδική όσο και στις μεγαλύτερες ηλικίες. Η αυξημένη χοληστερόλη του αυγού εξισορροπείται από τη σημαντική ποσότητα λεκιθίνης που περιέχει, η οποία αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα της αθηροσκλήρωσης. Επίσης, η χολίνη του κρόκου συμβάλλει στην αποβολή της επιπλέον χοληστερόλης από το συκώτι. Μία ποσότητα της τάξης των 3-4 αυγών την εβδομάδα θεωρείται ασφαλής. Συνδυάστε τα με λαχανικά, σε μορφή αυγοσαλάτας ή καταναλώστε τα μέσα σε μπαγκέτα ολικής άλεσης.

Γάλα: η προφανής επιλογή
Καθώς αποτελεί την πρώτη μας τροφή, όλοι αναγνωρίζουμε την αξία του. Περιέχει ασβέστιο, μαγνήσιο και φώσφορο, συστατικά απαραίτητα για την καλή υγεία των οστών. Αρκετές μελέτες επίσης το έχουν συσχετίσει με τη μείωση της αρτηριακής πίεσης, και τη μεγαλύτερη απώλεια βάρους!
Και αν αποζητάτε μια πιο γλυκιά γεύση, μπορείτε να φτιάξετε ευφάνταστα επιδόρπια γιαουρτιού με μέλι, ανάλατους ξηρούς καρπούς και κανέλλα, θρεπτικό ρυζόγαλο, ή να προσθέσετε σε ένα μπλέντερ φρούτα, γάλα χαμηλό σε λιπαρά και παγάκια δημιουργώντας δροσερά και υγιεινά milkshakes!

Φρούτα και Λαχανικά: η ασπίδα προστασίας
Βάλτε χρώμα στη διατροφή σας καταναλώνοντας αρκετά και διαφορετικά φρούτα και λαχανικά. Έτσι θα προσλάβετε την απαραίτητη ποικιλία βιταμινών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων, ενώ ταυτόχρονα θα ενισχύσετε τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν θα βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου και στο γρηγορότερο κορεσμό. Αν κάποια μέρα τα φρέσκα φρούτα δεν είναι διαθέσιμα αντικαταστήστε τα με χυμό. Εμπλουτισμένοι χυμοί που κυκλοφορούν στο εμπόριο μπορούν να προμηθεύσουν τον οργανισμό σας με ακόμη μεγαλύτερες ποσότητες θρεπτικών συστατικών.

Όσπρια: η υπερδύναμη
Ξέρετε, πρωτεΐνη δεν περιέχει μόνο το κρέας. Τα όσπρια αποτελούν εξαιρετική εναλλακτική πηγή, ενώ ταυτόχρονα σας εφοδιάζουν με φυτικές ίνες και με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Ο συνδυασμός τους μάλιστα με δημητριακά (π.χ. φακές με ρύζι, ρεβίθια με ψωμί) δίνει ως αποτέλεσμα πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας! Εντάξτε τα λοιπόν στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και επωφεληθείτε τόσο εσείς όσο και το εγγονάκι σας. Ακόμα και το καλοκαίρι μπορείτε να τα καταναλώσετε ως σαλάτα, για παράδειγμα μαυρομάτικα φασόλια με φρέσκο κρεμμύδι και μαϊντανό ή μια φακοσαλάτα με ντομάτα, πιπεριά και κρεμμύδι.

Ψάρια: τα πολύτιμα
Αποτελούν κύρια πηγή ω-3 λιπαρών που είναι απαραίτητα για όλες τις ηλικίες. Μελέτες έχουν συνδέσει τα ω-3 λιπαρά οξέα με βελτιωμένα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα, μειωμένη αρτηριακή πίεση, προστασία ενάντια στα καρδιαγγειακά νοσήματα και τον καρκίνο, καλύτερη ανάπτυξη, βελτιωμένη συμπεριφορά και διάθεση! Και αν ο μικρός σας γευσιγνώστης είναι ιδιαίτερα απαιτητικός προσθέστε τα σε πολύχρωμες σαλάτες, σε ψωμάκι ολικής αλέσεως ή σε σούπες ή ακόμη μπορείτε να τα απολαύσετε σε έναν εμπλουτισμένο χυμό πορτοκάλι.

Και προς Θεού, γιαγιάδες, μην το κυνηγάτε στην παιδική χαρά και όπου αλλού, για να φάει το αυγό του και την κρέμα του. ΛΑΘΟΣ

 Πηγή: iatronet.gr

Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011

24η Εβδομάδα- απομένουν 112 ημέρες



To βάρος του μωρό σας αυξάνεται σταθερά, είναι περίπου 125γρ. βαρύτερο από την περασμένη εβδομάδα, που ήταν μόλις πάνω από μισό κιλό. Δεδομένου ότι είναι σχεδόν 30 πόντους, το σώμα του είναι αδύνατο, αλλά θα γεμίσει συμμετρικά. To δέρμα του μωρού σας είναι λεπτό, ημιδιαφανές και ζαρωμένο, o εγκέφαλός του μεγαλώνει με ταχείς ρυθμούς και μπορεί να έχει ακόμα και την αίσθηση της γεύσης. Οι πνεύμονές του αναπτύσσονται, αρχίζει διακλαδώνεται το αναπνευστικό «δέντρο» και τα κύτταρα που παράγουν επιφανειοδραστική ουσία, μια ουσία που βοηθά τους θύλακες να φουσκώνουν εύκολα.

Το μωρό σας, μπορεί να σας ακούσει όλο και περισσότερο τώρα και μπορείτε να παρατηρήσετε ακόμα ότι αντιδρά σε δυνατούς ξαφνικούς θορύβους. Αλλά είναι πιθανόν να συνηθίσει τους θορύβους που ακούει γύρω από το σπίτι, όπως το σκυλί που γαβγίζει ή τον ήχο μιας ηλεκτρικής σκούπας. Πολλοί νέοι γονείς μένουν έκπληκτοι από το πόσο ανεπηρέαστα μπορούν να είναι νεογνά τους από ήχους όπως αυτούς, αλλά αν το σκεφτείτε, είχαν μήνες να εξοικειωθούν με αυτούς.


Πηγή:mybabyworld